Λιανού Ελένη ΠΕ20 ΣΔΕ Καλαμάτας
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Συνδυάζοντας τη χρήση προσαρμοστικών υπερμέσων στην οργανωμένη σύμφωνα με της αρχές της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης διδακτέα ύλη, δίνεται η δυνατότητα στους χρήστες των διαφόρων γνωστικών βαθμίδων να διδαχθούν, με τον δικό τους τρόπο και στον δικό τους χρόνο, ακόμα και στον δικό τους χώρο, χωρίς να επηρεάζεται η διδασκαλία των υπολοίπων. Έτσι ο καθηγητής πληροφορικής μπορεί να διαχειριστεί την τάξη του χωρίζοντας τη σε ομάδες οι οποίες μπορούν να συνεργάζονται τόσο αυτόνομα όσο και σε συνδυασμό με τις άλλες ομάδες μέσα στην τάξη αλλά και εξ' αποστάσεως, δηλαδή από το σπίτι τους.
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Συνδυάζοντας τη χρήση προσαρμοστικών υπερμέσων στην οργανωμένη σύμφωνα με της αρχές της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης διδακτέα ύλη, δίνεται η δυνατότητα στους χρήστες των διαφόρων γνωστικών βαθμίδων να διδαχθούν, με τον δικό τους τρόπο και στον δικό τους χρόνο, ακόμα και στον δικό τους χώρο, χωρίς να επηρεάζεται η διδασκαλία των υπολοίπων. Έτσι ο καθηγητής πληροφορικής μπορεί να διαχειριστεί την τάξη του χωρίζοντας τη σε ομάδες οι οποίες μπορούν να συνεργάζονται τόσο αυτόνομα όσο και σε συνδυασμό με τις άλλες ομάδες μέσα στην τάξη αλλά και εξ' αποστάσεως, δηλαδή από το σπίτι τους.