Μιχαλόπουλος Ιωάννης ΠΕ19 4ο Δημοτικό Καλαμάτας
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Η Εννοιολογική χαρτογράφηση είναι μια τεχνική διδασκαλίας και μια στρατηγική μάθησης που βοηθά τους μαθητές να μάθουν έννοιες με ουσιαστικό τρόπο. Αποτελούν εργαλείο δημιουργικής σκέψης, ανάπτυξης κριτικής ικανότητας, ομαδοσυνεργατικής μάθησης.
Από τον διδάσκοντα μπορεί να αξιοποιηθεί ως μέσο οργάνωση και παρουσίασης του μαθήματος, ως διαγνωστικό εργαλείο για ανίχνευση πρότερων γνώσεων και ως εργαλείο αξιολόγησης. Θα γίνει η παρουσίαση μιας διδακτικής παρέμβασης με χρήση του ελεύθερου λογισμικού Cmap Tools για Δημοτικό Σχολείο (μάθημα ΤΠΕ).
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Η Εννοιολογική χαρτογράφηση είναι μια τεχνική διδασκαλίας και μια στρατηγική μάθησης που βοηθά τους μαθητές να μάθουν έννοιες με ουσιαστικό τρόπο. Αποτελούν εργαλείο δημιουργικής σκέψης, ανάπτυξης κριτικής ικανότητας, ομαδοσυνεργατικής μάθησης.
Από τον διδάσκοντα μπορεί να αξιοποιηθεί ως μέσο οργάνωση και παρουσίασης του μαθήματος, ως διαγνωστικό εργαλείο για ανίχνευση πρότερων γνώσεων και ως εργαλείο αξιολόγησης. Θα γίνει η παρουσίαση μιας διδακτικής παρέμβασης με χρήση του ελεύθερου λογισμικού Cmap Tools για Δημοτικό Σχολείο (μάθημα ΤΠΕ).